НОВИНИ

Брендинг для експорту

Бренд – це враження людей про вашу компанію. В свою чергу експортний бренд – враження ваших іноземних партнерів і діючих/потенційних клієнтів у країні експорту. Це те, про що згадують і що бачать ваші партнери та клієнти, коли взаємодіють з вашим бізнесом.

Для створення бажаного іміджу вашого бізнесу в цільових експортних країнах необхідні такі елементи брендингу: торгова марка, логотип, маркетингові матеріали, дизайн продукції та упаковки тощо.

Все це визначає, як ви хочете, щоб ваш бізнес сприймався і які відносини ви бажаєте побудувати зі своєю аудиторією. Насправді, ідентифікація вашого бренду – це двостороння взаємодія. Ця взаємодія відбувається завдяки вашим діям (вашому бренду), а також тому, як ваша аудиторія сприймає ці дії і реагує на них.

Переваги брендингу для експорту

Людям подобається відчувати, що вони «володіють» брендами. Люди використовують відібрані бренди, як спосіб заявити про себе, про свою особистість. Особливо це помітно у фешн індустрії.

Створення міжнародного бренду дає такі можливості:
– клієнти легше ідентифікують ваш продукт у країнах експорту;
– бренд у покупців часто асоціюється з гарною якістю і обслуговуванням клієнтів;
– покупці готові платити за брендовану продукцію більше та більше її споживати;
– брендинг підвищує довіру до вашої компанії;
– стимулює нові партнерства, адже з більшою ймовірністю будуть довіряти брендовому імені;
– привертає таланти, створюючи довіру до вашої компанії.

Брендинг охоплює багато аспектів бізнесу

Брендинг необхідний експортеру для: розробки презентацій, прайс-листів, комерційних пропозицій, каталогів, візитівок, листівок/буклетів, офіційних листів, оформлення стенду на виставці, дизайну упакування продукції, створення вебсайту та багато іншого.

Атрибутами міжнародного бренду є: назва бренду та логотип (його кольори, шрифти, розміри, особливості), брендбук (включає концепцію просування бренду у відповідній країні/групі країн експорту і стандарти брендування), маркетингові матеріали національною мовою країни експорту, упакування продукції тощо.

Під час створення атрибутів бренду, важливо враховувати вже сформовані уявлення споживачів цільової/цільових експортних країн про країну походження вашого бренду. Наприклад, Німеччина асоціюється з виробництвом автомобілів, побутової техніки, пивом; Нідерланди – живі квіти та сир; Італія – одяг і спортивні автомобілі; США – джинси, автомобілі, програмні продукти, ресторани швидкого харчування, літакобудування; Шотландія – віскі; ПАР – алмази; Японія – електроніка та автомобілі.

Кроки до створення міжнародного бренду

Створення міжнародного бренду це складне і послідовне завдання. Ваш бренд може бути відомим в Україні, проте може бути повною новизною серед споживачів у країні експорту. Шлях побудови бренду на новому експортному ринку вимагає ретельної підготовки, щоб:
– завоювати довіру клієнтів з нуля;
– стимулювати клієнтів до активного пошуку і взаємодії з вашим брендом;
– налагодити відвідуваність веб-сайту (локалізувати вебсайт);
– стимулювати попит на продукцію на експортних ринках;

Створення міжнародного бренду передбачає такі завдання:

1. Оберіть ринок збуту. Необхідно знайти цільовий ринок для вашого продукту. Цей ринок не обов'язково повинен бути найбільшим споживачем вашого продукту на континенті чи у світі. Значно більш важливо, щоб ваш продукт був постійно затребуваний споживачами на цільовому ринку і мав небагато конкурентів.

2. Адаптуйте бренд. Адаптація може включати зміну назви вашого продукту чи навіть бренду, зміну логотипу та/або кольорів, професійний переклад національною мовою країни брендових маркетингових матеріалів, щоб адаптувати ваш бренд до культурних відмінностей або навіть уникнути випадкових образ потенційних споживачів. Використовуйте місцеві ресурси для дослідження країни, відвідайте ринок або найміть фахівців, які ретельно проаналізують та опишуть культурні особливості нового ринку.

3. Будьте послідовними. Хоча й вам доведеться впровадити суттєві зміни в бренді для освоєння нового експортного ринку, проте переконайтеся, що ваша основна ідентичність і принципи залишаються незмінними, щоб ваші клієнти точно знали, чого очікувати, коли вони купують у вас продукт, незалежно від того, де знаходиться ваша компанія.

4. Зверніть увагу на упакування продукції. Яким би гарним не був ваш продукт, дефектна упаковка може зіпсувати перше враження. Дізнайтеся, чи є у вашій цільовій країні вимоги до упакування. Ці вимоги мають бути враховані при розробці дизайну упакування. Наприклад, чи вимагають у цільовій країні додаткову інформацію про склад інгредієнтів на упаковці харчових продуктів. Або чи повинна бути інформація про продукт місцевою мовою з відповідним маркування, для якого потрібно відвести місце на упакуванні.

5. Захистіть свій бренд. Подайте заявку на захист товарного знаку і промислових зразків продукції, щоб захистити вашу інтелектуальну власність за кордоном.

Слід розуміти, що немає короткого шляху до створення бренду на зарубіжному ринку. Цьому має передувати ретельне дослідження та відвідування ринку, побудова експортної стратегії та залучення кваліфікованих працівників для її імплементації, відвідування виставок з метою визначення конкурентів та їхніх брендових атрибутів тощо.

Завдяки ретельному брендингу для експорту, ви зможете досягнути довговічності бізнесу на міжнародному рівні, залучати ідеальних клієнтів, яким необхідно саме те, що виробляє ваша компанія, виділятися серед конкурентів, підвищити конверсію маркетингових зусиль та впізнаваність бренду.

Плануєте виведення вашого бренду на міжнародний рівень? Заповніть нашу безкоштовну форму оцінки експортної готовності, після чого консультанти Explore Export Agency розроблять і презентують план дій для виведення вашого бренду на іноземний ринок.

Час експортувати!
Про експорт