Illustration

Вигоди від експорту для бізнесу

Експорт є невід’ємною складовою сучасної глобалізованої економіки. Кожна компанія, яка хоче бути успішною, розуміє необхідність інвестувати в купівлю нових виробничих ліній, бути менш залежною від валютних коливань, швидше виплачувати кредити, збільшувати частку ринку своїх продуктів чи послуг. Одним з шляхів досягнення цих цілей є експорт. Поставки на міжнародні ринки надають компанії додаткові ресурси для розвитку та росту.
10 основних переваг, які компанія може отримати від експорту:

1. Збільшення продажів і прибутку. Продаж товарів і послуг на новий ринок, збільшує обсяг реалізації та доходи компанії. В довгостроковій перспективі, після покриття витрат на розвиток експорту, такі продажі підвищують загальну рентабельність.

2. Підвищення конкурентоспроможності. Для виходу на зовнішні ринки, компанії повинна стабільно і успішно працювати на внутрішньому ринку, оскільки експорт не є вирішенням внутрішніх проблем підприємства чи способом подолання не налагоджених бізнес-процесів. Виходячи на зовнішні ринки, компанія конкурує вже не з національними виробниками домашнього ринку, а з місцевими виробниками нового ринку та імпортерами на ньому, що сприяє швидкій адаптації до нових умов та загальному підвищенню конкурентоздатності продуктів компанії.

3. Стати частиною глобального ринку. Стаючи міжнародною, компанія має змогу отримати певну частку значно більшого міжнародного ринку, ніж будучи присутньою лише на національному ринку.

4. Диверсифікація. Продажі на декількох ринках дозволяють компанії уникнути бізнес викликів та диверсифікувати ризики. В результаті, компанія не буде прив'язана до ринкових національних змін (наприклад, коливання курсу валют, різке падіння попиту на внутрішньому ринку) або до змін однієї конкретної країни.

5. Економія від масштабу. Вихід на новий зовнішній ринок, зазвичай спричиняє розширення виробництва для задоволення іноземного попиту. Збільшення об’єму виробництва може знизити витрати на одиницю продукції і призвести до ефективнішого використання виробничих ресурсів.

6. Компенсація сезонності попиту. Компанії, чиї продукти або послуги споживаються тільки в певні сезони всередині країни, можуть продавати свої продукти або послуги на зовнішніх ринках, де сезонність відсутня або відрізняється від національного ринку.

7. Створення потенціалу для розширення. Компанії, що виходять на новий ринок, можуть обрати відкриття представництва в країні імпорту, як спосіб входу на ринок. Відповідно це створить потребу в наймі додаткового персоналу, а отже, призведе до розширення.

8. Продаж надлишкової продукції. Якщо підприємство має надлишок виготовленої продукції, воно може продати її на іноземному ринку, завдяки чому уникнути розпродажу за зниженою ціною.

9. Отримання нових знань і досвіду. Вихід на міжнародний ринок може принести цінні ідеї та інформацію про нові технології, нові підходи в маркетингу та дані про зарубіжних конкурентів.

10. Подовження життєвого циклу продукції. Більшість товарів проходять різні етапи життєвого циклу, зокрема стадії впровадження, зростання, зрілості та спаду, що є кінцем їх корисності на конкретному ринку. Як тільки продукт досягає кінцевої стадії, зрілості на даному ринку, то цей же продукт може бути представлений на іншому новому ринку, де він ніколи раніше не продавався і де він може пройти новий життєвий цикл.

Розглядаючи вихід на іноземні ринки, компанії варто скласти перелік власних мотиваційних чинників. Це дозволить краще зрозуміти доцільність експорту та завдання, які стоять перед компанією.

Команда експортної агенції Explore завжди готова Вам допомогти у виборі ринку, проведенні маркетингового дослідження країни експорту та побудувати повноцінну експортну стратегію вашої компанії. Час експортувати!

Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.