Дякуємо!
Ви підписались на новини Explore Export Agency!
Вебінар "Як українському виробнику обрати країну для експорту?"
Зміст:1. Чому українські равлики не продавалися у Франції?2. Що таке вибір ринку, для чого він потрібен, наслідки неправильно обраного ринку.3. 10 критеріїв, які потрібно проаналізувати виробнику при виборі країни для експорту.4. Послідовність дій при аналізі ринку.5. Що робити після того як обрали країну для експорту?6. Запитання-відповіді. Бонус учасникам вебінару.
Спікер: Анастасія Ткачук, керівник відділу експорту та співзасновниця Explore Export Agency. 13 років досвіду продажів на зовнішніх ринках країн ЄС, США, СНД та розбудові міжнародної дистрибуції в хімічній, харчовій, іграшковій галузях. 7 реалізованих проектів в консалтингу, в складі львівської команди перемогла в навчанні-змаганні для експортних консультантів Train the Trainers, учасниця міжнародних стажувань в Канаді, Німеччині, Естонії.
Митний код і митний тариф
Перші кроки в експорті починаються з визначення митного коду вашого товару. Митний код ще називають кодом УКТ ЗЕД в Україні або customs code англійською. Митні коди під номенклатурою HS – гармонізовані, тобто однакові для більшості країн, хоча й можуть відрізнятись останніми цифрами. Митний код дає можливість визначити ставку мита та наявність квот при імпорті товару в Україну та при експорті товару закордон. В статті 1 натискайте на текст групи 01-49; групи 50-97 для отримання точного митного коду вашого товару.
Словник бізнес-термінів
Irrevocable Letter of Credit, Bill of Lading, transfer of title to the goods, якщо ці слова не викликають розуміння про що мова, тоді пропонований нами словник бізнес-термінів англійською стане вам у нагоді для порозуміння з іноземними бізнес-партнерами. Бізнес термінологія важлива при погодженні комерційних умов та в ЗЕД контракті.Словник поділений за сферами: банк, контракти та законодавство, митні питання, логістика, документація, страхування, економіка, маркетинг.
Безкоштовна 30 хв консультація для українських експортерів
Війна – це неймовірний виклик для українського бізнесу через падіння попиту на внутрішньому ринку, розірвані ланцюги постачання та труднощі з логістикою. Але це і час неймовірних можливостей!
Українські товари зараз дуже популярні у світі і це чудова можливість переорієнтуватись на зовнішні ринки для диверсифікації каналів збуту та збільшення маржинальності бізнесу. Країні потрібен притік іноземної валюти від експортерів і ми готові вас підтримати в перших кроках до експорту.
Для реєстрації на безкоштовну 30 хв консультацію – долучайтеся до нашого онлайн-чату!