Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Прайс-лист для експорту
Зміст експортного прайс-листа виробника полягає в тому, щоб закупівельник дистриб’ютора чи мережі міг швидко зорієнтуватись в асортименті продукції, її характеристиках, логістичних даних та розрахувати роздрібну ціну продукту на полиці в країні імпорту.
На кожного менеджера з закупівель в дистриб’юторській компанії може припадати кілька десятків постачальників. Закупівельники контролюють процес імпорту і доставки товару, запаси складу, ціни, роблять ABC аналіз наявного асортименту, розраховують акції, шукають нових постачальників, вводять нові продукти і виводять ті, які погано продаються.
Про це не говорять відкрито, але успіх нового постачальника часто залежить від того, наскільки зручними є його вхідні матеріали для користування менеджером з закупівель.
Отже, що має бути обов’язково в прайс-листі, щоб баєр зміг зручно і швидко розрахувати вартість імпортованого товару?
1. Порядковий номер товарної позиції. Погодьтесь, швидше написати позиції 1, 3, 5, 9, а не розписувати їхні назви.
2. Найменування товару. Воно на 100% повинно співпадати з каталогами та презентаціями, які супроводжують прайс-лист.
3. Номер артикула, якщо прайс-лист великий або є кілька моделей, які відрізняються одна від одної незначними деталями.
4. Тип упаковки. Наприклад, flowpack.
5. Вага нетто 1 шт.
6. Кількість штук в транспортній упаковці – в ящику, наприклад.
7. Вага брутто ящика або іншої транспортної тари.
8. Кількість ящиків на палеті.
9. Тип палети – євро, британська, американська і т.д.
10. Висота палети.
11. Повне завантаження машини чи контейнера морського в штуках чи ящиках.
12. Термін придатності (shelf-life) в місяцях чи днях.
13. Митний код (дозволяє подивитись, які преференції існують між країнами в рамках угод про вільну торгівлю і чи будуть накладатись мита).
14. Штрих-код штуки.
15. Штрих-код ящика.
16. Ціна у євро чи доларах.
17. Фото продукту обов’язково. Дуже незручно постійно звіряти продукт в прайсі з каталогом за номером артикула без фото.
18. Умови Інкотермс – також must have, оскільки від цього залежить чи включені в ціну витрати на доставку. Умови Інкотермс прописуються так: DAP, Paris, France або FCA, Lviv, Ukraine
19. Дата створення прайсу і термін дії прайсу.
20. Бланк компанії в шапці прайсу з контактами і юридичною адресою.
Крім, прайс-листа, мережі ще вимагають додаткові дані в логістичних картах продукту: наприклад, вага брутто 1 шт., розмір упаковки 1 шт., розмір ящика, кількість ящиків в ряді, кількість рядів на палеті, висота ряду, розміри палети, умови і температуру зберігання та ін.
Всі логістичні дані мають бути досконало вивірені і відповідати реальності! Через помилку розрахунку повного завантаження контейнера чи машини можна неправильно розрахувати вхідну ціну до дистриб’ютора, а заодно на неправильну ціну накладуться всі націнки і компанія може отримати збитки замість прибутку!
Ми радимо мати прайси англійською та російською (якщо працюєте з ринком СНД), а також окремі прайси для завантаження контейнера та 86 м.куб. машини, оскільки в них різна місткість. На далекі відстані імпортери часто просять порахувати завантаження продукції без палет (в навал – in bulk). Компанія-експортер має знати, скільки ящиків якого типу поміститься в 40” HC контейнер.
Варто також мати прайси як євро, так і в доларах США, залежно від країни імпорту. В ЄС звикли працювати з євро, країни СНД, Азії переважно – з доларами.
Чим більше інформації в менеджера закупівлі буде під рукою про ваш продукт, тим вищі шанси швидко ввести свій товар в цю компанію. Всі люди цінують бізнес-партнерів, з якими легко і приємно працювати.
Бажаємо, щоб ваші продукти швидко і без труднощів впроваджувались на новий ринок!
Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо