Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Експортна стратегія виходу на зовнішній ринок - наступна після маркетингового дослідження стадія, де зокрема було визначено цільовий експортний ринок. Стратегія описує як конкретній компанії з одним продуктом (чи лінійкою продуктів) через обраний канал збуту заходити на новий ринок і як адаптувати продукт до законодавчих та ринкових вимог нової країни.
Для нашого клієнта (равликової ферми) в процесі побудови стратегії ми:
- визначили ресурси компанії, необхідні для виходу на обраний в маркетинговому дослідженні ринок
- вказали конкретний тип равлика, його стан, вагу і розмір, який буде найбільш конкурентним і користуватиметься попитом
- надали список необхідних лабораторних аналізів та сертифікаційних процедур для відповідності вимогам ринку
- розробили модель ціноутворення від EXW до DDP ціни з врахуванням вартості транспорту, страхування, розмитнення, ветеринарії, тощо
- описали логістичні особливості експорту ветеринарного продукту, найму транспорту, замитнення
- провели аналіз переваг і недоліків онлайн продажу, продажу через дистриб’ютора, продажу напряму в рітейл, обравши найоптимальніший спосіб входу на обраний ринок
- надали покрокову інструкцію процесу експортного продажу
- порекомендували фестивалі, виставки та інші способи просування на цільовому ринку
- як бонус отримали кілька запитів на співпрацю від потенційних клієнтів ферми
Якщо ви також хочете мати структуроване розуміння процесу виходу на зовнішній ринок вашою компанією, звертайтесь до агенції Explore! Ми побудуємо експортну стратегію і для вашого бізнесу.
Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо