Illustration

Підготовка до міжнародної виставки

Підготовка до міжнародної виставки може бути викликом для будь-якої компанії і бренду. У цій статті ми підготували для вас 7 кроків, які потрібно виконати, щоб забезпечити успішну участь зі стендом на міжнародній виставці.
1. Визначте цілі та стратегію.Перед тим, як почати підготовку до виставки, необхідно зрозуміти, що саме ви хочете досягти на виставці. Це може бути збільшення обсягів продажів, залучення нових клієнтів або побудова бренду. Крім того, необхідно розробити стратегію, щоб досягнути цих цілей.
2. Вивчіть ринок.Аналіз ринку допоможе вам встановити конкурентів і порівняти ціни, визначити які продукти матимуть попит на виставці, і як адаптувати ваш продукт до конкретного іноземного ринку.
3. Створіть дорожню карту.Дорожня карта має включати план дій для підготовки до міжнародної виставки, а також завдання щодо участі та список заходів по завершенні виставки. Вона дозволить вам вкластися у визначені терміни, узгодити обов’язки команди і не опустити важливих деталей.

4. Розробіть виставковий стенд.Стенд повинен бути розробленим завчасно із урахуванням вашої цільової аудиторії, бренду та стратегії. Він має бути максимально відкритим, яскравим і привабливим, щоб привернути увагу відвідувачів. 
5. Підготуйте презентації та маркетингові матеріали. Презентації та маркетингові роздаткові матеріали допоможуть вам привернути увагу відвідувачів. Вони повинні бути якісними та зрозумілими, перекладеними англійською і національною мовою країни проведення виставки, щоб дати відвідувачам змогу краще зрозуміти ваш продукт чи послугу.
6. Організуйте зустрічі на стенді.На виставці у вас є чудова нагода провести зустрічі з потенційними клієнтами або партнерами. Зробіть попередню домовленість про зустрічі та розкажіть про ваш візит зі стендом на виставку у соцмережах.
7. Слідкуйте за трендами виставки.Слідкуйте за трендами і новинками виставки підписавшись на соцмережі та відстежуючи сайт виставки. Це дозволить вам відстежувати публікації про конкурентів і потенційних партнерів. 
Кейс підготовки українського виробника виробів з деревини для барбекю, гриля та копчення UkrWoodGroup до виставки BBQ EXPO 2023 у Парижі
Перед агенцією Explore стояло завдання у стислі терміни успішно підготувати компанію до участі зі стендом на міжнародній виставці французького барбекю, обладнання, ноу-хау, майстер-класів та кулінарних шоу BBQ EXPO 2023
Прийнявши виклик, Explore Export Agency було:1. Розроблено детальну інструкцію з часовими рамками і планом дій щодо підготовки до участі у міжнародній виставці, щодо завдань під час безпосередньої участі у виставці та надано післявиставковий план дій. 2. Надано допомогу з підготовкою роздаткових матеріалів і експортного прайс-листа, а також проаналізовано перелік необхідних сертифікатів для європейського ринку.3. Підготовлено скрипти спілкування з відвідувачами виставки та скрипти повідомлень у соцмережах, надано поради до забудови стенду.4. Взято безпосередню участь у виставці та зібрано контакти лідів, проведено огляд конкурентів і перспективності освоєння ринку Франції з продукцією компанії. 5. Проведено аналіз за результатами участі у виставці щодо спостережень з ринку, потенційних клієнтів та прописано інструкцію супроводу потенційних партнерів після виставки і перетворення їх в клієнтів.
Explore Export Agency завжди готова допомогти вашій компанії із вашим продуктом, обрати і ефективно та швидко підготуватися до міжнародної виставки.
Час експортувати! 

Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.