Illustration

Вебсайт для експорту

У сучасному цифровому світі експортеру більше немає необхідності роздумувати лише про фізичні магазини для продажу своєї продукції. 
Практично кожна компанія, яка має амбіцію експорту та адаптований до іноземних ринків продукт/послугу, може розпочати тестування і продаж свого продукту/послуги на іноземних ринках. 
Все це стає можливим завдяки локалізованому до цільових іноземних ринків сайту. У цій статті ми опишемо свій досвід і поради щодо створення ефективного вебсайту для експорту.

1. Визначте цільовий іноземний ринок. Першим кроком у створенні вебсайту для експорту має стати визначення ваших цільових іноземних ринків. Обираючи іноземний ринок для вашого продукту чи послуги, перевірте обсяг імпорту іноземною країною за вашим митним кодом, а також хто є основними країнами імпортерами, вивчіть рівень конкуренції за вашим митним кодом, проаналізуйте схожість до українського ринку, зверніть увагу на рівень розвитку ринку, тощо. Ці кроки дозволять вам створити вебсайт з мовою і валютою цільової країни експорту та адаптувати його до культурних особливостей. Більше про вибір іноземного ринку у нашому вебінарі «Як українському виробнику обрати країну для експорту?».
2. Оберіть цільову аудиторію. Окрім вибору ринку вам необхідно обрати цільову аудиторію, яка взаємодіятиме із сайтом. Це буде роздрібний покупець, оптовик чи дистриб`ютор, HoReCa клієнт, архітектурні чи дизайн бюро, тощо. Аудиторія сайту визначить структуру сайту, це буде інтернет-магазин з кошиком для B2C чи B2B продажів, або сайт візитка, яка міститиме ваш каталог з опцією завантаження та основні сертифікати на продукцію.
3. Зареєструйте локалізований домен. Виконавши перші два пункти, ви можете впевнено обрати домен. Наприклад, ваша компанія називається “Export” та ви плануєте вийти на ринок Німеччини, а вашою цільовою аудиторією є HoReCa. Залежно від доступності домену, який можна перевірити на GoDaddy, ваш національний домен верхнього рівня матиме вигляд: export.de / export-horeca.de. Якщо ви бажаєте створити універсальний міжнародний вебсайт для експорту, рекомендуємо обрати міжнародний домен верхнього рівня: export.com / export-horeca.com тощо. Також ваш домен може мати такий вигляд: export.eu / export-horeca.eu, коли сайт необхідно локалізувати на весь ринок ЄС.
4. Виберіть платформу для вебсайту. Ви можете створити вебсайт на популярних міжнародних платформах WordPress, HubSpot CMS, Joomla, WooCommerce, OpenCart, Shopify, Weblium або розробити власний сайт без використання CMS. Вибір рішення має виходити від очікуваної структури вашого сайту для експорту: інтернет-магазин, сайт візитка, новинний сайт, тощо. Зазвичай будуть потрібні такі опції як мультимовність, мультивалютність, багатомовний блог, управління SEO, кросбраузерність тощо. Наприклад, на ринку США більшість користувачів користуються операційною системою IOS, тому кросбраузерність має значення. Обираючи CMS зверніть увагу, чи доступні в Україні відповідні ІТ спеціалісти для довгострокового супроводу вашого вебсайту.
5. Створіть ефективну структуру сайту. Для підвищення конверсії продажу ваших продуктів або послуг структура сайту відіграє дуже важливу роль. Експортний вебсайт має містити: - головну сторінку (Home), де 1 реченням зрозумілою мовою для ваших потенційних клієнтів описано про компанію, більш детально описано історію компанії, включає банери або відео з головними продуктами/послугами для експорту, описана у вигляді інфографіки цільова аудиторія, представлені сертифікати на продукцію і виробництво, основні клієнти і постачальники, тощо.- сторінку про компанію (About us): історія, місія, візія і цінності, портфоліо, команда, контакти компанії;- сторінку про продукти/послуги (Products / Services): каталог товарів або перелік експортних послуг, детальні описи, технічні характеристики, фото, посилання на каталог відповідною мовою, умови поставки згідно Incoterms;- сторінку з описом іноземних ринків (Export Markets) і вашого досвіду роботи на них, включаючи: країни і регіони експорту, які можуть бути подані у вигляді карти зі шляхами, що пролягають від вашого головного офісу/виробництва до країни експорту;- блог або сторінка з новинами (Blog / News). Статті за темою вашої галузі, новини вашої компанії, новини про участь у виставках/ярмарках, новини про участь в грантових/партнерських проектах та інші успіхи компанії, офлайн і онлайн події;- сторінку з інформацією про ваших партнерів і клієнтів (Partners): логотипи всіх партнерів з активними посиланнями на їхні вебсайти;- сторінку контактів (Contacts): містить форму зворотнього зв’язку, мобільний телефон з месенджером WhatsApp, адресу виробництва і головного офісу, за наявності контакти представництва у країнах експорту, ПІБ і контакти експорт-менеджера;- додаткові елементи і сторінки: поле пошуку інформації по сайту, кнопка переключення мови, футер, сторінка FAQ, банер про Cookies, політика конфіденційності (Privacy policy) та умови використання сайту (Terms of use).
6. Розробіть локалізований інтерфейс вебсайту. Дизайн вашого вебсайту повинен бути зручним та інтуїтивно зрозумілим саме для користувачів цільової країни/регіону експорту та враховувати культурні особливості. Наприклад, порівнюючи ринок ЄС і ринок США можна побачити, що більша увага користувачів у США прикута до відгуків, соцмереж, вмісту футеру сайту та відеороликів. Натомість у країнах ЄС для користувача важливішими є сторінка з відповідями на часті запитання FAQ, поле пошуку інформації по сайту, а також години і дні роботи компанії.
7. Створіть мультимовний вебсайт. Якісний вебсайт для експорту має містити національні мови всіх цільових країн експорту, не лише англійську мову. Рекомендуємо здійснювати переклад сайту і статей носієм мови, щоб забезпечити вашому експортному сайту максимальну мовну спорідненість. Наприклад, британці використовують термін «trainers», а американці — «sneakers».
8. Інтернет-маркетинг та SEO. Розробіть комплексну стратегію маркетингового і SEO просування вашого сайту в розрізі цільових ринків. Якщо ви працюєте з готовим продуктом у B2C продажах, помічною буде ефективно налаштована реклама Google Shopping. Оптимізуйте сайт для пошукових систем (SEO), щоб підвищити видимість у пошукових результатах. Співпрацюйте для поширення наскрізних URL власного сайту на авторитетних платформах вашої галузі (партнерських сайтах, каталогах, форумах, виставках, логістичних компаніях тощо). Швидкість завантаження сторінок має також велике значення для користувачів та SEO, перевірити можна тут. Важливим елементом SEO просування вашого іноземного сайту буде мультимовний блог. Якщо ви бажаєте вийти на перші позиції пошукових систем, наприклад Google, в країні експорту, регулярно пишіть і публікуйте унікальні професійні статті з ключовими словами вашої тематики.
9. Обслуговування та підтримка. Після запуску вебсайту важливо забезпечити його обслуговування та підтримку. Виправляйте помилки, модеруйте відгуки користувачів і постійно оновлюйте інформацію на сайті. Наприклад, підтримуйте актуальність онлайн каталогу з переліком всієї продукції та її характеристиками, наявні посилання на сертифікати на продукт чи виробництво, актуальність контактних даних (телефон, месенджери, email) тощо. Регулярно перевіряйте форму зворотнього зв’язку в адмінпанелі вашого сайту та повідомлення у прив’язаних до сайту месенджерах і соцмережах, зазвичай туди пишуть спам, але приходять і дуже цінні запити.
Створення вебсайту для експорту – це складний і комплексний, але дуже важливий процес для розвитку міжнародного бізнесу. З правильним підходом і зусиллями ви зможете залучити нових клієнтів і розширити свій бізнес на міжнародному ринку.
Explore Export Agency допоможе вам створити якісний вебсайт для експорту, звертайтеся.
Час експортувати!

Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.