Illustration

Зразки як знайомство з вашим товаром

Цифровізація експортера передбачає системні зміни більшості бізнес-процесів і стає все більш актуальною. Більшість компаній, зокрема малі та середні (МСП), намагаються брати участь в послідовному глобальному процесі цифрової трансформації. Дійсно, цифровізація впливає на більшу частину організаційної стратегії компанії, включаючи розвиток ринкових можливостей. Цифровізацію можна визначити як інструмент, що сприяє інтернаціоналізації МСП.

Однак інтеграція цифрових технологій у компанії вимагає як фінансових інвестицій, так і компетентних кадрів. Цифровізація передбачає зміни у внутрішній структурі компанії, акумуляцію наявних ресурсів та впровадження нових способів управління ними.
Основними внутрішніми обмеженнями для МСП є нестача фінансових ресурсів, нестача часу і/або навичок і відсутність інформації про зарубіжні ринки. МСП стикаються з двома конкретними труднощами в процесі інтернаціоналізації: формування клієнтської мережі на зарубіжних ринках, а також управління і застосування наявної інформації та контактної бази.
З іншого боку, МСП мають менш бюрократичну структуру, ніж великі компанії, оскільки у них простіша внутрішня організація, яка зазвичай дозволяє їм швидко адаптуватися до змін. Нові цифрові джерела знань і дані, які можна використовувати для розвитку експорту, суттєво збільшилися з приходом і зростанням цифровізації.
Ось перелік нових можливостей, які надає цифровізація:
Цифровий маркетинг може заощадити час і кошти. Ви можете націлити свою аудиторію і демографічні дані на будь-який експортний ринок, як за допомогою реклами, так і в пошукових системах за допомогою локалізації/мультимовності вашого вебсайту. Деякі компанії переносять всі операції у онлайн, щоб мінімізувати витрати. Цифровізація експорту дозволяє автоматизувати процеси, а отже знизити операційні витрати і підвищити ефективність.
Можливість залучення капіталу. МСП можуть залучати інвестиції в Інтернеті різними способами, зокрема з допомогою краудфандингу на таких міжнародних платформах як Kickstarter, Indiegogo, RocketHub, Patreon тощо. Технологія блокчейн і смарт-контракти також відкрили нові двері для МСП. Завдяки таким нововведенням документація стає безпечнішою, легко перевіряється і є прозорою.
Створення онлайн екосистеми. Кращі захисники МСП – їхні клієнти. Клієнти можуть поширити у соцмережах свій досвід пов'язаний із вашою компанією, а одна з кращих форм маркетингу – рекомендації. Це не тільки безкоштовно, але й люди з більшою ймовірністю будуть довіряти відгукам своїх колег та знайомих.
Використання переваг мобільного зв'язку. Уже близько 70% людей, які заходять в Інтернет, роблять це зі своїх мобільних пристроїв, а не з персональних комп'ютерів або планшетів. Недостатньо просто мати веб-сайт – потрібно переконатися, що він адаптований до різних мобільних пристроїв, чи навіть створити незалежний мобільний додаток.
Рекрутинг. Пошук співробітників є невід'ємною частиною вашого успіху. На щастя, це стало простіше з такими онлайн ресурсами, як LinkedIn, Rabota.ua, Work.ua та іншими платформами. МСП можуть знайти потенційних співробітників, розмістити термінові вакансії, відсіяти поданих кандидатів.
Брендинг. Це невід’ємна складова цифровізації малого і середнього бізнесу. Брендинг не тільки демонструє ваш досвід, але й робить вас більш впізнаваними у цифровому світі. Використовуйте творчі ідеї, щоб розважити і поінформувати свою аудиторію. Це дає споживачам привід повертатися до вашого вебсайту, соцмереж, блогу тощо і тримати ваш бізнес в центрі своєї уваги. Не забувайте, що кожна країна має власні культурні особливості, відповідно, брендування вашої компанії має відбуватися із врахуванням цільових експортних ринків або бути міжнародним.
Аналітика. Аналітичні дані дадуть вам чітке уявлення про те, куди рухається ваш бізнес, хто ваші клієнти, як вони взаємодіють з вашим продуктом, які країни мають найвищий потенціал для експорту з вашою продукцією чи послугою. Ці дані можуть бути складними, але є прості інструменти аналітики, такі як Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, Google AdSense, Google Tag Manager тощо, які можна інтегрувати в цифрову стратегію вашої компанії.
Знаходження нових клієнтів. Електронна комерція – відмінний спосіб інтернаціоналізації та залучення нових клієнтів, які інакше ніколи б не дізналися про ваше існування. Управління контактною інформацією ваших клієнтів та партнерів можна здійснювати з допомогою CRM систем.
Створення міжнародних Інтернет-партнерств. Якщо ви є виробником продукту чи надавачем послуг, то електронна комерція дає можливість новим компаніям з будь-якої країни знайти вас і замовити ваш продукт/послугу або навіть налагодити довготривале партнерство.
Інтернаціоналізація з допомогою міжнародних платформ. Міжнародні онлайн-майданчики – один з найпростіших способів розширити і розвинути експорт вашого МСП. На сьогоднішній день ви можете відібрати ряд безкоштовних міжнародних платформ, які допоможуть вашій компанії здійснювати пасивні продажі на світовій арені.
Більше експортних новин читайте у нашому блозі.
Час експортувати!

Залишилися питання? Задайте їх нам. Ми швидко відповімо

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.